მოსწავლის საგნობრივი შეფასება
სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლის სახელი-გვარი:საჯაია გიორგი.
კლასი: IX.
საგანი: ისტორია.
მასწავლებლის სახელი-გვარი: ჟანა ბარამია.
თარიღი: 14.10.2017 წ.
აქ იწერება მონაცემები მოსწავლის მიღწევის დონის შესახებ,საგნობრივი
პროგრამასთან მიმართებაში, სსსმ მოსწავლეს აფასებს ყველა ის საგნის მასწავლებელი, რომელიც
მას ასწავლის.
(შედეგების გრაფაში შეიძლება ჩაიწეროს შედეგები და ინდიკატორები
სხვადასხვა კლასის სტანდარტიდან სხვადასხვა მიმართულებისათვის და საგნებისთვის.)
მოსწავლემ გასული სასწავლო წლის დასასრულს გამოავლინა შემდეგი სასწავლო
შედეგი
|
შედეგის მიღწევას ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი.
|
შედეგის მიღწევას არ ადასტურებს შემდეგი ინდიკატორი.
|
VIII.1.
ფაქტებისა და მოვლენების შესაბამის ისტორიულ ეპოქებთან დაკავშირება.
|
მოსწავლე ილუსტრაციებით გაეცნო შუა საუკუნეებში მიმდინარე მოვლენებს.აგრეთვე
ბრძოლისა და შრომის იარაღების ამსახველ ფოტოებს.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია დაალაგოს ფაქტები და მოვლენები.შრომისა და ბრძოლის
იარაღებს ვერ მიაკუთვნებს შესაბამის ისტორიულ ეპოქებს.
|
VIII.16.
მსოფლიო კულტურის შედევრების აღწერა.
|
ილუსტრაციების გამოყენებით მოსწავლე გაეცნო არქიტექტურულ ძეგლებს.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ჩამოთვალოს მსოფლიო არქიტექტურის ღირსშესანიშნავი
ძეგლები.დააჯგუფოს ისტორიული ეპოქების მიხედვით.იმსჯელოს მათი შექმნის ისტორიაზე.
|
VIII.4. კომუნიკაციის განვითარების ისტორია უძველესი დროიდან
დღემდე.
|
ფოტოსურათებითა და ნახატებით მოსწავლე გაეცნო ტნანსპორტის სხვადასხვა
საშუალებებს უძველესიდან დღემდე.
|
მოსწავლეს არ შეუძლია ჩამოთვალოს და დააჯგუფოს სხვადასხვა საკომუნიკაციო
საშუალებები .არ შეუძლია დროის სკალაზე აღნიშნოს და იმსჯელოს მისი განვითარების შესახებ.
|
VIII.2. კონფლიქტის შედეგად გამოწვეული მიგრაციული
პროცესების დახასიათება.
|
მოსწავლე მასწავლებლის დახმარებით ფერადი ფანქრებით მუშაობდა კონტურულ
რუკაზე.
|
მოსწავლეს არ შუძლია განასხვაოს მიგრაციის ტიპები.დამოუკიდებლად დაიტანოს
ომის შედეგად გამოწვეული მიგრაციები კონტურულ რუკაზე.
|
მოსწავლე
საჭიროებს ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმას.
|
მასწავლებლის ხელმოწერა:
დირექტორის ხელმოწერა:
Комментариев нет:
Отправить комментарий